Fotobetyg

Fick veta fotobetyget idag..
Fast inte av Lars-T för han hade tydligen glömt bort mig,
men han var noga med att påpeka att jag inte hade MVG iaf,
känns ju kul att få sämst betyg på ännu en hundrapoängskurs..
(räknar med att jag får det i tyska också så..)
Men liksom,
jag fick ju högt poäng på mitt yrkesreportage
(högre än dom som fick mvg likosm..)
så, varför kommer han inte ihåg mig, men alla andra?
okej, jag fattar att jag inte är värd mvg, kan nog inte hantera en kamera, men han kan väl försöka komma ihåg mig, även fast han är gammal och hemsk..
Så, nu ska jag gå och gråta för att jag är så dålig..
Sedan ska jag gömma bort kameran och glömma att den finns..
(okej, jag ska inte tycka synd om mig själv hela livet, men i alla fall ikväll..)

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0