Friday

Såå..
Moa har läskigt stor skärm på sin dator,
(och bilddagboken var tråkig, så då skriver jag här istället...)


Jag har föressten kommit på en idé till en novell,
fast, jag tänker inte beräta vad det är,
för den är hemskt dålig..

Och mötet med den kristna unga mannen är bokat!

Jag ska föressten köra hem på söderleden sen,
och det är jag lite rädd för..
(okej, jag har kört där förut men ändå..)


Klart du ska kommentera
Postat av: Moa

Gud vad du är cool! Jag vet att jag inte säger det varje dag, men du är nog den coolaste jag känner..

2007-04-13 @ 19:43:07
URL: http://zoleii.bilddagboken.se
Postat av: Karl Qwerty


Hej

Jga skriver också noveller...lust att berätta vad din handlade om? =)

2007-04-15 @ 15:44:47

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0