Home sweet home

Har egentligen så mycket att skriva att jag inte vet vad jag ska skriva,
Vill tillbaka för Berlin var bäst...
Särskilt han i Kilt och svärd,
och de billiga spritpriserna,
och unter Zara, über Zara, Durch Zara,
och förbudet mot gummistövlar i rulltrappan på KaDeWe,
och att applådera åt IKEA på bion,
och att man fick bryta mot reglerna,
och att "we took the U-bahn to the east side gallery..." (fast egentligen var det nog S-bahn)
och att finnarna förstod svenska..=P

Vad som inte var lika bra var att övergångsställena inte lät så att man inte fattade att det var grönt,
och att vi var tvugna att skriva i "Tagebuch"
och att Jacke var hemskt irriterande,
och att man fick ont i fötterna,
och att jag fick plocka ur hela min väska i kontrollen på Schönefeld

Det kommer ta en evighet att gå igenom alla bilderna,
Har lyckats klara av första och andra dagen och lagt upp på bilddagboken
(okej, hade bara typ 15 bilder från första dagen så..)


Klart du ska kommentera
Postat av: Moa

haha! du lyckades få med det bästa i alla fall..! jag håller också på att gå igenom mina bilder..har nog inte tittat på alla än ens. jag vill också tillbaks!!!!

2007-04-21 @ 22:26:01
URL: http://zoleii.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0