Hunting for witches

Varför vill inte påskkärringarna komma hit och få godis?
(kanske för att vi har så sjukt lång uppfart men ändå..)
Liksom, jag hade ju tänkt ge dom mitt äckelgodis ju..

Anyway,
Nu har jag kommit fram till vad jag ska göra för mat imorgon,
Så nu hoppas jag att folk verkligen dyker upp istället för att gå ut..

So I go hunting for witches
Heads are going to roll..
(På påskhäxorna såklart)

Klart du ska kommentera
Postat av: frida i klassen

Assssssssssså Jaaaaaag kommmer!!! kan inte gå ut när jag ska jobba imorrn.. och jag åker hellre och grillar hos dig :D för då kan man ju busa lite :P eheh needå:P see ya tonight

2007-04-07 @ 11:31:08

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0