I am trying to be heroic

Jag kommer snart ha så stora armmuskler så att man inte längre ser mig för alla musklerna,
för idag har jag krattat löv i två timmar..
(och det finns fortfarande löv kvar..)

Försökte lägga in nya låtar på mobilen, kände för att bya ringsignal, men tydligen gillade mobilen Death Cab för den ville inte samma sak som jag, Tror kanske att usb-sladden är sönder eller nått...

Gjorde nån sorts musiktestslekgrej förut,Fick faktiskt rätt roliga svar på vissa frågor...
(fast mediaplayer har inte så bra musiksmak, för inte valde den ut bra låtar..)
Hoppas bara inte att svaren stämmer på riktigt, för..jag vill ju helst inte att alla ser mig som "Cold"
Och föressten ska ju Forever Young spelas på min begravning..

Kommer du att gifta dig?

10 minuter för mig själv


Vad är ditt livs historia?

Float On


Vilken låt beskriver dig bäst?

Don't wanna fall in love


Vilken sång kommer spelas på din begravning?

The muppets show theme


Vad tycker dina vänner om dig?

Cold

Och imorgon ska jag till Stockholm..=)
(och moderatjävlarna har höjt pendeltågpriserna..)

Föressten,
Går det att svara på sånt som folk kommenterar?
Blir lite arg på det...


Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0