I Talk out loud like you're still around...

Möte med "den unga kristna mannen" idag,
men vi kanske skulle byta namn på honom,
för särskilt ung var han inte,
och jag vet inte om han var överdrivet kristen heller...
Men iaf,
Jag vill åka till Lettland!

Muntliga engelska nationella idag också,
gick rätt bra..
Synd bara att det inte går lika lätt att prata på tyska,
Hade varit bra om tyskan också gick lätt liksom,
känner inte för ett muntligt prov utan att säga något...

Ska baka jordgubbsmuffins nu och ta med till skapande svenskan imorrn,
bara för att läraren har idiotiska förslag som att vi ska fika på fredagar,
varför inte sluta tidigare istället?

Klart du ska kommentera
Postat av: Moa

vadå gick RÄTT bra?
du fick ju mvg för helvete!

2007-04-26 @ 21:18:04
URL: http://zoleii.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0