Inside my head

"Jag är så patetisk"..
hmmm...jag skulle låtsas gråta och skrika det,det värsta var ju att jag efter ett tag insåg att jag faktiskt är ganska patetisk..I alla fall litegrann, för liksom, vilka människor med ett liv sitter framför datorn och skriver i sin blogg?  Vilka andra människor blir arg på Hockeyn för att den gör så att man inte kan titta på tv?
Vilka andra människor säger att ironin är ens bästa egenskap?
Okej, jag är ju beroende av ironin, den är ju som Listerin inom mig som sprängs och tvingar mig att säga massa ironiska grejer,
(Ja, jag har läst Glaskupan av Sylvia Plath och måste använda skumma metaforer)
Men i alla fall, jag är inte så säker på att ironi är en bra egenskap,
det är bara nått jag har fått för mig eftersom jag själv tycker det är så sjukt kul,
men eftersom ingen annan förstår det roliga (oftast) så är det nog inte så kul,
och därför en ganska dålig egenskap..

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0