There's a right way and a wrong way...

Bokade körlektioner igår,
tydligen väldigt fullt,
för det fanns inga tider förrän i maj
(vilket egentligen inte gör något eftersom jag inte fyller år ännu på ett tag..)
Köpte present till Karin igår också,
Kanske inte ska berätta vad det var,
(okej, nu läser säkert inte hon min blogg men ändå..)
Men, det var iaf en bra present, Jag hade iaf blivit glad över den så...

Övningskörde hem från Becka igårkväll med,
hatar att köra genom stan när man inte vet om rödljusen ska slå om eller inte..

Ensam hemma på Lördag,
så då hade jag tänkt laga mat och bjuda hem folk,
men säkert kommer alla ha något annat att göra då bara för att jag för en gångs skull är ensam..
Bara därför att liksom...

You don't need to find answers for questions never asked of you..


Klart du ska kommentera
Postat av: bex

klart vi kommer:D efterfest hos mig sen haha

2007-04-04 @ 19:58:19

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0