I will dazzle I will outshine them all...

Sommarlov!
(eller, det har jag väl haft innan med, men liksom, nu har jag slutat jobba iaf..)
12 540 kr, nu känner jag mig rik..
(okej, jag har ju inte fått pengarna ännu, men om en månad typ..)
Och idag har jag tvättat gravsten med högtryckstvättare..
Och skurit mig på stickhäcksjäveln..

Föressten slipper jag grillfesten med mammas kompisar imorgon,
för den ena var tvungen att jobba, så det blir inget..
så, om jag inte hittar på någonting imorgon så gör det inget,
Kul va?

Föressten,
London Live ikväll med Klaxons, Kasabian och Fall out boy..=)
ska jag titta på innan Otten,
så att man i alla fall får höra lite bra musik..=)

Lord, give me grace
And dancing feet
And the power to impress
Lord, give me grace
And dancing feet
Let me outshine the moon
haha, försöka duger ju..

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0