I'll always be there for you, my future love..

Idag har jag lärt mig något nytt,
brännässlor bränner igenom tröjor..
kul va?
min arm är brännässleprickig..
Bara två dagar kvar att jobba nu,
och mot förmodan (vem använder såna ord?) år folk mina vinbärsmuffins idag..
(det skulle liksom varit blåbär, men jag orkade inte gå upp till skogen, så det blev trädgårdsvinbär istället..)

Nån rolig gubbe pratade med mig idag föressten där jag stod vid jättestorvägen och rensade vildvinbusken,
-Hej, hurmårdujagmårbrahaentrevligdag!
-ee, detsamma..
-jagmårbrahurmårdu?

sen cyklade han snabbt vidare..

Och ikväll blir det utebio..=)

Dagens låt är föressten Sweet Marie med Timo Räisänen..
Veckans band är däremot Klaxons, för dom är så jävla bra..
(kul inslag, ska jag fortsätta med, eller inte..)
Min ny favoritserie är föressten Blue Water high..
(sommarlovsmorgonsprogram som dom också sänder på kvällen, vilket är helt stört, då blir det ju sommarlovskväll liksom)
Bara för att han som spelar Edge är så sjukt snygg,
och för att jag också vill bo i australien,
dom har så fint vatten, glan är bara alggrön..
(jävla sjö som man inte kan bada i...)

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0