Marknadsdag

marknad idag,
och det fanns nog inte ett enda gratisprov som jag och becka inte hittade..
(vi fick till och med ballonger för "busiga barn")
Och vi har svarat på hur många frågor som helst,
så..snart vinner vi kryssningar, teneriffaresor, pekingresor och whiskyprovning i skottland..=P

För övrigt är det bara 12 timmar tills flyget lyfter från arlanda!
(lite synd bara att jag inte kan vara med på otten-trädgårn-alltvaddetnuvar-kvällen ikväll,
men hellre grekland liksom..=P)

Jag borde verkligen gå nu,
packa klart..
men det är ju så tråkigt...


Klart du ska kommentera
Postat av: rebecka

emelie jag kom 7a i en av tävlingarna!!!:D :D :D

2007-08-17 @ 23:42:33

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0