Mastering Swedish

Jag har nog hittat det roligaste på hela youtube,
Mastering Swedish..
nått sorts radioprogram där en engelsman ska lära sig säga massa idiotiska fraser på svenska
(som t.ex. han är ute på en åker och åker, tomten stod på tomten och vart tog vägen vägen)
Roligaste ever i alla fall..

Och jag har ingenting att göra,
stackars mig...

Otten igår föressten,
inte lika kul som förra gången..
jag drack ju upp all min dricka på en gång,
så med allt utomhusgående kände jag mig ju nästan helt nykter efter några timmar..
vilket kanske kan förklara saken..

Om en vecka den här tiden sitter jag föressten nog på stranden på Karpathos,
(om jag inte gör någonting annat, men jag är iaf på karpathos då..)

Klart du ska kommentera
Postat av: Moa

Hahahaha! ASKUL!

2007-08-04 @ 18:19:46
URL: http://zoleii.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0