Teori

Jag orkar inte med mer teori nu..
tur att provet är imorgon så att jag slipper det,
(okej, om jag inte klarar det så måste jag ju läsa massa mer men..)
Och imorgon ska vi börja med att fixa iordning allt inför The Ark...
Vi kommer säkert vara till jättemycket nytta;
eftersom vi är så sjukt stora och starka liksom..=P
Fast, vi får ju se The Ark gratis iaf..
(eller, gratis, vi jobbar ju för det men..)

By the way..
(för att irritera folk som inte gillar engelska och svenska blandat)
Sverige och vm verkar inte vara så bra kompisar,
liksom..
hur kul kan det vara att komma fyra med nån hundradel liksom..
(jag borde veta, min ständiga placering på DM och sådant i hoppning var 4, med bara någon hundadel från trean eller nått sånt..)

Klart du ska kommentera
Postat av: Moa

(för att irritera folk som inte gillar engelska och svenska blandat)
Du syftar på mig då eller? Haha (:

2007-08-29 @ 21:25:09
URL: http://zoleii.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0