Fredag

Ska sluta titta på sport,
alla gör mig bara så besviken,
Varför kan dom inte vinna för min skull liksom?

Ska åka in till stan sedan..
Väntar tills mamma kommer hem så att jag får skjuts,
för mitt busskort har bestämt sig för att inte fungera,
det finns pengar på det, men ändå piper det och står fel..
(fast, jag fick åka gratis i tisdags för att busschauffören inte hade tid att kolla vad som var fel..)

Sluta snöa,
jag gillar inte att skotta!


The glove compartment is inaccurately named
And everybody knows it.
So i'm proposing a swift orderly change.

Cause behind its door there's nothing to keep my fingers warm
And all i find are souvenirs from better times

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0