If I lay here...

Solnedgång
When the ocean met the sun...

Övre Svärtinge har blivit utforskat idag,
(inte för att jag aldrig har varit där förut men ändå..)
Kan konstatera att nedre är bättre,
där sandas iaf vägarna,
Men utsikten från övre är bäst!

Blev lite halvt medsläpad på någon sorts resemässa förut idag,
men..
det var ganska kul ändå..
Alla delade ju ut godis..=)

Och jag är fortfarande arg för att de som gjorde historiaprovet senare fick samma prov som vi,
Då visste dom ju redan vilka frågor som skulle komma,
och vad svaren på dom var..
så..
alla dom får säkert MVG,
men det får inte jag..
för mitt prov gick sämst..
Jag chansade på massa saker,
och chansade säkert fel på dom,
(jag är iaf säker på att jag skrev fel på vilket år sverige var som störst,
för jag skrev 1598 eller nått,
och rätt svar skulle vara typ 1658..)

Ikväll ska jag iaf titta på melodifestivalen,
och skratta åt den höga dålighetsfaktorn i låtarna..

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0