Last Chance..

Idag är en sånhär dag när jag känner att jag bara vill dö,
ingenting blir som jag vill...
(och man kan ju inte längre lägga sig ner på golvet och skrika tills man får som man vill..)
Jag är så arg på mig själv,
jag har verkligen inte alls gjort allt för att få ett bättre betyg i foto,
och nu, såhär sista dagen vet jag så mycket jag skulle vilja göra,
om det bara hade varit sol ute så att bilderna inte blir gråa och tråkiga..
Varför tänkte man inte lite och valde foto sista perioden?
då hade man ju kunnat fota på sommarlovet och då är det lite större chans till sol,
(fast, hade jag haft foto då hade jag säkert hittat något annat att klaga på, så egentligen spelar det ingen roll, jag måste bara inse att det inte är ljusets, årstidens eller nån annans fel, att jag inte får bra betyg i foto beror enbart på mig!)

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0