Mexican Wine

Har ingenting att göra..
(okej, typ matte, tyska, historia och sånt, men det räknas inte..)
Så därför har jag blivit beroende av Mahjong..
Jag ska bara klara av det tänker jag,
men eftersom jag aldrig klarar av det får jag sitta typ i timmar och spela innan jag tillslut ger upp..

Jag önskar lite att jag också hade varit i Säfsen igår,
sa nästan ja när Becka ringde,
fast sen insåg jag att jag verkligen inte har pengar,
för om jag hade använt dom till Säfsen,
Vilka pengar skulle jag då ha till Tyskland?
Vilka pengar skulle jag ha till Stockholm?
Vilka pengar skulle jag ha till Grekland?
Vilka pengar skulle jag betala kameran med?
JAG BEHÖVER ETT SOMMARJOBB!

Lyssnar förövrigt på repeat på:
Mexican Wine-Fountains Of Wayne
Speeding cars-Imogen Heap

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0