Misslyckande

Varför är jag så dum?
Jag skulle helst vilja försvinna,
gå iväg och aldrig komma tillbaka..
I can not live, I can't breathe...
ig på jävla gympaprovet,
IG, fattar du?
Så nu är det bevisat,
Jag är helt dum och det hatar jag mig själv för..
Fast det jag mest hatar mig själv över var att jag skrev pulsslag istället för hjärtslag,
för om jag hade skrivit hjärtslag då hade jag varit godkänd,
Men liksom, Vad är skillnaden på dom?
Är inte pulsslagen liksom blodet som pumpas ut när hjärtat slår?
Fast, tydligen inte enligt gympaläraridiotfan.

ÅNGEST,
Vad ska jag nu göra av mitt liv?
Don't know how it's gonna be..
IG i gympa,
för jag kommer inte klara av att göra en egen dans,
Dans och jag är så långt ifrån varandra som man kan komma..
Behöver inte ens försöka,
kommer få IG på det också..

Varför får man inte betyg för det jag kan?
Betyg på hur snabbt man springer,
hu långt man orkar springa,
hör högt man hoppar i höjdhopp,
hur långt man hoppar i längdhopp,
hur långt man stöter kula,
hur långt man kastar spjut..
Jävla dans,
varför skulle det vara viktigare än någon annan idrott?
JAG KAN INTE!


Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0