Speeding cars

Strykjärnet

Strykjärnet, platsen där jag nästan dog av köld igår...


Vet inte vad jag ska fota,
nu när jag äntligen fått låna en D70s,
kan liksom inte komma på mer reportage..

Here's the day you hoped would never come
Don?t feed me violence, just run with me
Through rows of speeding cars..

Upptäckt en ny låt,
(okej inte ny, men jag hade inte hört den förut..)
Imogen heap-Speeding Cars,
repeat i mediaplayer just nu...

Now, now, darlin?
Oh don?t kill yourself
'Cause none of us were angels

Fick föressten MVG på historian ändå,
fast det gick dåligt..
(inte ett starkt mvg men ändå, jag var över gränsen..)

It's in the ABC of growing up...

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0