Spencerlane

Lyssnar igenom utbudet av Indieband på Purevolume.com
(fast, om jag ska vara ärlig så är jag fortfarande på första bandet, för Spencerlane visade sig vara för bra..)

Gick på stan en stund förut idag med Lisa,
köpte en tröja och insåg att jag kan mer om Sofis mode än jag någonsin velat,
hatade mig själv en stund för det,
Jag är inte en sån som tittar på Sofis mode och vet att grönt är vårens färg,
så i protest mot mig själv ska jag inte använda grönt i vår.
Så det så!

Ska hem till Becka ikväll på nån sorts konstig sak,
åka pulka och dricka bacardi?
hmmm...

Nu ska jag iaf laga citronsås,
för tydligen kan mamma inte det..

It's almost a dream...

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0