Have you lost weight?

Fotoreportaget klart...
4,5 av 5..
(vilket känns ganska bra, inte IG i foto iaf...)

Födelsedagsgrej hos frida sedan,
jag hade klätt mig annorlunda,
Kände mig lite horig,
(speciellt när jag gick med jackan, stövlarna och strumpbyxorna..)
Fast, han i filmen sa att jag såg snygg ut iaf så...

Fotade nästan hela kvällen med nån sorts molninställning på kameran..
(ganska röda kort alltså..)

Föressten,
Min musiklista var bättre än din...=P

Spelade nyss alla spelen på tachansen.nu..
men jag lyckade aldrig få dom att bli nöjda med dukningen...
Fast, jag tyckte det blev bra iaf...

Vad ska jag göra ett fotoreportage om egentligen?

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0