I'm not that greedy yet..

Alltså, Big Japan...
kan inte sluta lyssna på dom...
Vad vore världen utan Indie?

I’ll take what I can get
I’m not that greedy yet.
I know it’s lonely at the top
But you can afford it.
I’ll take what I can get
I’m not that greedy yet

Mina nya Jeans föressten,
Dom färgar tydligen av sig..
Ser ut som jag har slagit sönder benen,
och fått blåmärken över dom...
Vilket mamma trodde..

-Men Gud, Vad har du gjort? har du ramlat nu igen?
hahhaa, jaa..iförsig ramlar jag ju rätt mycket,
fick till och med som grej att göra (i Fridas loppa) att ramla 10 gånger idag,
(okej, jag inser, meningen blev helt störd, men vadå?, fattar man inte så gör man inte, inte viktigt ändå)
Iaf, jag har egentligen bara ramlat 1 gång idag så..
(vadå bara? en normal människa klarar väl av att hålla sig på benen? Ja, kanske det men...)

Borde skaffa balans, men å andra sidan så borde jag sluta vara ironisk hela tiden också,
Men hur bra går det egentligen?

Let them drown in their own tears...

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0