Kaiser Chiefs

Fåglarna vid strömmen har fått bröd idag,
Och jag hittade den sötaste anden av dom alla..


Sötfågel
Är han inte söt?

Ska ut ock köra i mörkret snart..
(kommer krocka, förstöra bilen och dö..)


Föressten,
Fick pappa att titta på kameror idag,
på en sida stod det iaf att man skulle passa på att köpa D70s nu,
för att de inte tillverkas mera,
så...nu tycker han att vi ska köpa kameran innan jag fyller år,
ifall den inte finns kvar sen..
(vilket den säkert gör men ändå..)
Fast, han tycker iförsig också att jag ska köpa en D80,
men det är väl ändå lite onödigt dyrt?
(inte för att jag behöver betala hela men ändå..)
 
Do you know what
I was put here in this world for,
Could you tell me
In three words or more...

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0