Snöängeldag

Idag SKA jag göra en snöängel...=)
För nu är det snöängelsnö ute...

Fast, egentligen ska jag ägna mig åt historia,
Nya tider, nya världar och sveriges stormaktstid,
kanske inte det roligaste historiska nedslaget men...

Så, eftersom jag inte fattar hur man svarar på kommentarer,
Det kanske inte går?
Iaf, då får jag väl svara här då..
Förlåt, jag såg inte ditt namn,
ser det fortfarande inte..
(förutom på den förra kommentaren)
Svårt att skriva ironiskt utan att det låter som att jag är en dumming..
(för övrigt, dumming är ett rätt bra ord)
Men iaf, nu vet jag vem som kommenterade,
så då var det mysteriet löst...

Youth Group..=)

Catching and killing.
Catching and killing.
Oh I feel like I'm winning.
Catching and killing.


Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0