This is fact, not fiction...

..for the first time in years...

Nu skriver jag bara för att jag börjar om 55 min,
och bara för att en datasal med blockade sidor är allmänt tråkigt...

Ska jag fixa min stooora bild på min morfar idag?
(alltså, jag tycker inte att min morfar är så sjukt cool att jag bara måste ha en stor bild på honom att beundra dygnet runt, utan för att det tillhötr mitt reportage liksom)
Har nästan bestämt mig för bygganätbilden,
men vill jag kanske äckla folk med en död fisk istället?

anyway,
Nu har jag väl bestämt mig för en annan sak iaf,
Text B ska jag ha...
spela roll om jag inte får världsbäst betyg,
för liksom, det kommer jag ju inte få i typ rörlig bild heller så..

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0