13

Fredag den trettonde,
och faktiskt klippte jag inte fingarna av mig med häcksaxen..=)
En vecka slut nu,
bara tre kvar..
Känns som en evighet...

Ikväll blir det nog Otten tror jag,
och jag kommer nästan ha varit vaken i ett dygn..
Coolt..

Föressten,
hörde Maia Hirasawas låt Gothenburg på radion idag,
helt underbar, men hela grejen var att exakt när introt började spelas kom jag fram till en grav för att fixa den,
och kyrkklockorna slog, för det skulle bli begravning i kapellet..
(nästan en religiös upplevelse liksom..)
Så jag kände att jag var skyldig den graven att göra den extra fin..
För tänk om det verkligen var så att den i graven kallade på mig eller nått..
(jag blir helt psycho av att jobba på en kyrkogård..)

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0