Aussie Girl

Nu har jag kommit på vad jag ska göra med mitt liv efter gymnasiet,
jag ska åka till Nya Zeeland, Australien, USA osv i typ ett år..
kan säkert få jobb där,
mamma har iaf nån släkting på Nya zeeland,
han borde känna sig tvingad att fixa jobb åt mig..
och USA är också ganska fyllt med släkt..
Iaf, fatta vad roligt,
åka till nya zeeland, jobba ett tag,
åka runt lite, Hoppa bungyjump..
åka till australien, jobba lite, lära sig surfa..
sedan USA liksom..
Någon som vill följa med?

Föressten Moa,
Mathildas Mejladress?
jag inser hela tiden att det är saker jag inte har ännu..
(det är inte alls så att jag vill ha fler kommentarer eller så..=P)

Simmade föressten 1 km imorse,
att det kan vara så otroligt jobbigt att simma en sträcka som går så lätt och snabbt att springa..

Imorgon är det  för övrigt sista dagen jag behöver klippa gräs på jobbet!

Klart du ska kommentera
Postat av: rebecka

jag ska med emelie!
så be människan fixa jobb åt mig med :P

2007-07-29 @ 19:05:40
Postat av: Moa

jag med!

2007-07-30 @ 18:32:48
URL: http://zoleii.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0