Bloc Party

Underbart

Bloc Party,
Det finns inte en chans att något band, i hela denna värld kan vara lika underbart bra som dom,
Inte en chans..
Om någon skulle skära upp min arm och strö salt i såret så skulle jag inte känna någonting om jag fick lyssna på Bloc Party samtidigt..
Om jag bara fick lyssna på ett enda band under resten av mitt liv så skulle det självklart vara Bloc Party..
Det var ödet som gjorde att tvåan var på när jag satte igång strömmen till tv:n igår,
det var ödet som gjorde så att det var London Live med Bloc party på..
(jag som aldrig tittar på tvåan annars liksom..)

Inte lika underbart

Snakes on a plane,
Varför finns den filmen?
Tvingade mig själv att titta på den igår,
Nu kommer jag inte våga flyga till Grekland..
liksom, fast i ett plan, ingenstans att ta vägen,
och oändligt med giftormar som biter ihjäl alla som kommer i deras väg..
(och för all del, alla som inte kommer i deras väg letar dom upp och dödar..)
Plötsligt blev jag ännu mer rädd för ormar,
Tack!
den rädslan kan jag lägga till listan tillsammans med cellskräck och blodäckelskräck.
Jag är nog ganska mesig ändå..

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0