Find a new way

Young Love-Find a new way..
så bra låt..har gått på repeat i mp3:n idag...
ända tills jag bytte till P3 och lyssnade på Christer om USA,
tydligen är det så att man anses som jättensnygg där,
även om man inte anses som världens snyggaste här hemma liksom..
man kanske skulle åka dit..=P

Och nu har alla semester, så då får jag jobba med Kristian..
han har roligast dialekt,
och säger "vöttö" ungefär efter varannat ord..
svårt att inte skratta liksom..
Men, nu är det bara fyra dagar kvar,
och jag har klippt gräs för sista gången..=)

Föressten, Filmkväll/lagamatkväll på lördag?
Någon som vill vara med och ställa upp med ett hus?
(jag vill slippa vara hemma då liksom..)

Och by the way,
jag menade allvar med min nya zeeland resa..
Bara så alla vet!

Klart du ska kommentera
Postat av: Moa

Ja, allvarligt, jag vill med! Känner att jag verkligen behöver komma härifrån!
Filmkväll på lördag blir toppen! Men något ledigt hus vet jag dessvärre inte om jag har.

2007-07-31 @ 23:07:27
URL: http://zoleii.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0