Hellogoodbye

Främmande människor i vårt hus,
(okej, jag känner väl kanske dom då, men aaa..)
Jobbigt, jag ville ju faktiskt följa med till otten igår..
(trodde faktiskt inte att jag skulle vilja det men..tydligen kan man förändras..)
Men dom skulle ju av någon anledning komma så tidigt..

Har föressten insett att jag numera gillar hellogoodbye-Here in your arms..
Också en sak jag inte trodde,
men efter att P3 spelar den hela tiden så blir det så..
(eftersom jag lyssnar på P3 hela dagarna där jag går i regnet..)

En annan sak jag inte trodde var att Moa skulle komma ihåg mathildas adress och så..
bara telefonnummret jag saknar nu..
En dag av överraskningar...

Vad är föressten grejen med Fågeln Roger låten..?
Varför göra en låt om en fågel som blev skjuten i magen?

För övrigt hade jag nyss begravning för en ekorre,
han låg död på uppfarten, så jag begravde honom,
han fick en röd ros...
och så spelade jag tears in heaven för honom,
(men..bibelcitat hoppade jag över, för, hur kristna är ekorrar?)

Klart du ska kommentera
Postat av: Moa

oj...
01166737 (knäppt nummer, åby liksom)
0736599286

2007-07-29 @ 00:41:13
URL: http://zoleii.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0