Hemma

Hemma från Finland!
Fast,
jag vet inte om jag direkt känner för att börja jobba på måndag,
ska tydligen regna också,
Vad är det för fel på Sverige?
Finland hade sol och varmt nästan varje dag under två veckor
(och det är ovanligt)
Kanske skulle stannat där och blivit brun..

Satt föressten ute på däck på båten igår och solade,
hade på mina ballerinaskor med trådar över foten,
snyggt solbrända fötter man fick..=P

Och bilddagboken är dum mot mig,
jag har massa bilder jag inte har sett,
men jag kan inte titta på dom, för den bara loggar ut mig..
Vad är grejen med den nya tävlingen föressten,
bara solnedgångar, hur ska man kunna säga vilken som är bäst när alla ser nästan likadana ut?

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0