Holiday

Tråksöndag,
har ingenting att göra..
(precis som igår, så imorse gick jag en promenad på 1,5 timme...)
Eller, egentligen ska jag väl måla på min bokhylla,
och övningsköra..
men det känner jag inte för..

Laakso spelade i Norrköping igår,
men det hade jag glömt bort..
Jag ville ju vara där liksom..

Har föressten insett att The Though Alliance är riktigt bra,
(bara så att alla som är intresserade av min musiksmak vet liksom..)

Och nu är det 19 dagar, 19 timmar, 37 minuter (och ett antal sekunder) kvar till planet till Karpathos lyfter..=)
(möjligt att det har hunnit bli 36 minuter men ändå, planet lär ju vara försenat...)
Fast egentligen så är det kanske 18 timmar, för dom flyttade ju fram avgångstiden en timme för att vi ska hinna mellanlanda på Samos..
Men det vet ju inte nedräknaren på www.kalimera.nu
Intressant, eller hur?

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0