Nära döden

..okej, kanske inte..
men en stor tjock gren ramlade från ett träd typ en meter ifrån mig idag..
hata mitt jobb!
allra mest hata att gå upp klockan 5 på sommarlovet,
Imorse sa busschauffören åt mig att det är tur att det är sommarlov så att man får sova länge på morgonen,
sen skrattade han den jävlen..

Och idag har jag gått och drömt om en stor mugg varm oboy med massa vaniljglass i,
det var en bra dröm..
fast, jag valde grönt te när jag kom hem istället,
för jag ska vara smalast på stranden på Karpathos
(hoppas verkligen att det bara är fetton där, för annars lär jag inte lyckas..)

Bara 12 dagar kvar att jobba nu..=)


Klart du ska kommentera
Postat av: frida

men emilie du är ju smal!

2007-07-20 @ 17:58:33

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0