Over 'fore it started..

Hyrde DaVinci koden igår,
tänkte att jag borde se den,
(istället för att läsa boken liksom..)
Faktiskt bra film,
nästan så att jag förstår varför alla läste boken..

Är jag föressten väldigt hemsk som inte svarar när han ringer?
Liksom,
jag vill ju inte träffa honom igen,
men om jag svarar kommer jag säkert säga ja, bara för att vara snäll liksom..
Och det vill jag inte, 22 år är för gammalt för mig, även om han hade en systemkamera..=P
(okej, 4 år, men liksom, eftersom jag inte känner mig som 18 utan mer som 15 så är det ju typ 7 år, och det är ju en evighet)
Fast, för att inte verka helt hemsk skickade jag ett sms och sa att det inte var någon bra idé,
men ändå, är jag jättehemsk och borde skjutas?

Ikväll ska jag äta upp en hel påse med naturgodis..
(yoghurtöverdragen ananas och cashewnötter..)
För den står på mitt skrivbord och irriterar mig..

Föressten har jag jobbat halva tiden nu,
och har ändå inte lärt mig mycket om blommor,
(I fredags kom en tant och frågade mig och Tina om vi kunde säga vad en blomma som hon pekade på hette, och om den skulle stå i näringsrik eller näringsfattig jord.. Vi hade ingen aning, så snart får nog den där kyrkogården dåligt rykte på grund av att dom som jobbar där inte kan svara på enkla frågor..)

Klart du ska kommentera
Postat av: Moa

Du är inte alls hemsk Emelie, alla gör så, inklusive mig. Jag gav också bort mitt nummer på Otten, han frågade och jag visste inte vad jag skulle säga, kände mig dum o ville inte säga nej. Men jag svarade när han ringde och sa att han inte skulle ringa mer, så var det ur världen.

2007-07-22 @ 01:14:46
URL: http://zoleii.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0