Suddenly I see..

Nu blir jag arg!
Varför regnar det hela tiden?
Hur roligt är det att stå ute 8 timmar i regn och rensa ogräs?
Liksom, är det sol kan man ju sola lite samtidigt,
men om det regnar vill man ju helst gå in och gömma sig..
Död åt sommarvädret 2007!
(fast, jag ska ju snart till Grekland i alla fall...)

Föressten,
varför blir jag adrig godkänd på jävla teorilåtsasprovet,
Hur mycket kräver dom av mig?
jag tycker faktiskt att 54 av 70 borde vara godkänt..
Idiotprov..
(det är faktiskt inte ens en månad kvar till det riktiga provet liksom..)

Och fortfarande har jag inte Mathildas adress och grejer,
Moa, Fixa det nu!
(eller ge mig i alla fall hennes msn..)

Klart du ska kommentera
Postat av: Moa

Förlåt, jag har fått det..
Mathilda Jerenius
Jakobslundsvägen 7
616 34 Åby
890613-2041

2007-07-26 @ 15:03:21
URL: http://zoleii.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0