Breathe in for luck

Okej, så har jag varit i Finland i en vecka ungefär..
Och jag har insett att det är 18-års gräns på allt under 22%,
så, nu har jag köpt på mig ett förråd,
(för hur ofta dricker jag något över 22%?)

Datorn är långsammast, så jag orkar inte skriva länge..
(inget bredband liksom, plus att min arm nästan är förlamad eftersom jag har skrapat bort målarfärg från massa dörrar hela dagen..)
Men nu är jag 18 iaf,
och födelsedagen firade jag i Vasa på europacupen i friidrott..=)
Ska lägga in massa bilder sedan,
men det tar så lång tid att ladda upp så..
(ska föressten lägga in andra bilder också men...)


Klart du ska kommentera
Postat av: bengan

åh vi ska ut så fort du kommer hem :D

2007-06-28 @ 09:54:15

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0