I wish I only could..

Såå..
igår var jag ute och övningskörde när växelspaken plötsligt lossnade,
(hur nu det kan gå till på en inte ens ett år gammal bil..)
Men jag var så smart..så jag blinkade, körde in till sidan och stannade..
(var påväg att tvärnita, men insåg att alla bilarna bakom mig då säkert skulle krocka med mig)
Men iaf, nu vill jag aldrig mer köra bil,
och så har jag körlektion idag..=/

Idag ska för övrigt vara min tjockisdag,
jag ska ligga i sängen, titta på film och äta upp allt godis jag fick i lördags,
Igår provade jag föressten ett av dom långa sugrören jag fick,
Praktiskt om man har ett glas på golvet som man dricker ur,
inte så praktiskt om glaset står framför en på bordet..

Klart du ska kommentera
Postat av: Moa

haha, oj! jag skulle bli skiträdd.. haha
men jag tycker att du borde hälla en massa dricka i en stor balja så kan hela din familj sitta med sugrör runt den o pimpla hela dagen :P

2007-06-18 @ 17:40:18
URL: http://zoleii.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0