In my imagination

Idag har jag nästan sett död människa,
och det är ju coolt..=P
(okej, det var faktiskt ett skynke över liket, men man såg ju liksom konturer så..)
För jag stod och väntade på Moa, Frida och Mathilda och fick lite underhållning
(jag kanske är störd som tycker sånt är coolt, men jag brukar faktiskt inte se människor lastas in i likbilar varje dag..)
Men tillslut kom Iaf Moa och Frida så det blev ett möte iaf..=P

Och eftersom jag inte fattar hur man svarar på bildkommentarer
(fast, det kanske inte går?)
så.. Moa, jag blev inte arg eller så,
jag kunde ju själv varit lite smart och ringt och frågat om någon skulle dit..


Klart du ska kommentera
Postat av: Rebecka

haha underhållning....jaa du emelie...:P

2007-06-06 @ 11:10:18

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0