Let's go to Milano

Tror jag tar 10-bussen till skolan idag,
Bra med dagar när man själv får välja när man börjar..=)
Känner mig så duktig nu,
eftersom jag tvingade mig själv att gå ut och springa några kilometer kl 7 imorse..
Så, då gör det ingenting att jag köpte glass igår liksom..
(jag börjar få anorexia och tänker på vad jag äter..)

Fotade brorsornas match igår,
eller, den ena har ju brutit käken, så han spelade ju inte,
(men han tvingades ta på sig matchdressen ändå för lagfoto)
Och den andra fick rött kort efter typ 10 minuter för att ha sparkat målvakten i huvudet
så egentligen fotade jag väl inte mina brorsors match men ändå..

Och på fredag är det avslutning..=)
(hoppas bara inte att alla ska hålla på och sjunga och så,
det tar ju så lång tid..)

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0