Livrädd med stil

Fick 200 kronor av fotbollslaget igår eftersom jag hade fotat dem,
kändes lite dumt med tanke på hur dåliga bilderna blev,
liksom, eftersom det inte fanns tid till porträttbilder fick jag klippa ut människorna ur lagfotot och byta bakgrund,
vilket blev sådär inte snyggt,
(iförsig är bilderna väldigt små, så det syns kanske inte hur dåliga dom är men ändå..)
Och tydligen vet inte ens den ansvarige för hemsidan hur man lägger in andra bilder förutom porträtt och lagfoto,
så alla mina matchbilder ligger på datorn och samlar damm,
(jag fattar att bilder inte blir dammiga i datorn, men vad jag menar är att dom inte används..)

Och nu har jag nästan gjort klart min åsna,
Så nu ska jag börja göra pizzadegen..
(Pizza med mozzarella och basilika står å menyn idag..)

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0