Media Player

- Sätt din musik på blanda.
- Klicka på nästa-knappen efter varje fråga.
- Använd sångtitlen som svar på frågan.

1.Hur mår du idag?
 Pärlor (kent)

2. Kommer du komma långt i livet?
 I will follow you into the dark (Death Cab for cutie)

3. Hur ser dina vänner dig?
 A new beginning (Good Charlotte)

4. Kommer du gifta dig?
 Elsewhere (Bethany Joy galeotti)

5. Vad är ditt livs themesong?
 Gråa dagar (Lars Winnerbäck)

6. Vad är ditt livs historia?
 Blåjeans (Kent)

7. Hur är skolan för dig?
En bättre värld (Lasse stefanz)

8. Hur kan du komma framåt i livet?
 who the fuck is alice (Smokie cover)

9. Hur kommer imorgon vara?
 En kväll i T-banan (Noice)

10. Vad är det bästa med dina vänner?
 Salt sweet sugar (Jimmy eat world)

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
 Wondering (Good Charlotte)


12. Vilken sång beskriver dig bäst?
 Leave me alone (Hanna pakarinen)

13. Hur är det med ditt liv?
 But it?s better if you do (panic! At the disco)

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
 When I come around (Green Day)

15. Hur ser världen på dig?
 Don?t you know how I think I am? (Fall out boy)

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
 Lyckan inom räckhåll (Lasse stefanz)

17. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
 Hej det är nic..Klick (Nic & the family)

18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
 God must hate me (simple plan)

19. Har du en djup & mörk hemlighet?
 Music Non stop (Kent)

20. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
 Life Saver (Big Japan)

21. Hur kan jag göra mig själv glad?
 The blowjob song (blink 182)

22. Kommer jag någonsin ha barn?
 Born to run (bruce springsteen)

23. Vad är några tips till mig?
 Saving me (Nickelback)

24. Hur kommer jag bli igenkänd?
 Karma?s payment ( Modest Mouse)

25. Vad är min danssång?
I spy (Get cape. Wear Cape. Fly)

Hahha..tydligen gillar mediaplayern Lasse Stefanz,
(visste inte ens att jag hade sådana låtar, men tydligen, och jag måste säga att dom passade in ganska bra..)
Svaret på fråga 21 däremot,
hmm..
Och varför skulle jag vilja säga hej det är nic..klick till nästa generation?


Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0