Ruby

Träffade Becca idag och åkte in till stan,
och äntligen har jag köpt palestinasjalskopian som jag har gått och tjatat om,
Säkert första gången någonsin som jag handlade på Indiska..
Och sedan har jag försökt hitta mörklila nagellack (liksom, så mörklila att det nästan är svart)
Men tydligen finns det ingenstans, så jag får väl säga åt mina brorsor att köpa mörkrött-nästan-svart som present istället,
Vilket jag hittade på Kicks, och faktiskt hette den nånting med Ruby så det får jag väl ta som ett tecken eller nått...
(Kaiser Chiefs låt liksom..)

Idag börjar Hultsfred,
men Razorlight har hoppat av..
hahaha, då gör det ju ingenting att man inte åker dit liksom..=P

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0