This might be..

Det regnar  och blåser ute,
och det gör mig glad, för mitt rum är en bastu men nu kanske det blir lite kallare där..

18-årsfest hos Klara igår,
roligt, roligt..
men jag är sämst och kastar sönder ett glas..
(vet inte riktigt varför jag tyckte att det lät som en smart idé att kasta plånboken över ett dukat bord..)
Hoppas glaset var billigt..

Var nere vid tingsbrötsstranden förut,
badade fötterna och halva benen
(eftersom jag inte hade badkläder och inte kände för att bada naken mitt bland allt folk...)
men imorgon har jag bestämt mig för att bada,
för nu är faktiskt bryggan ute..

För övrigt har jag sammanlagt 19 myggbett på benen,
KUL!

Klart du ska kommentera
Postat av: Moa

Du slår inte mig! 46 kliande jävlar har jag samlat ihop på min ben!

2007-06-11 @ 00:36:15
URL: http://zoleii.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0