Turning away from the light, becoming adult

Var på banken igår,
så nu har jag ett konto med 200 kr på,
och snart har jag ett kort så att jag kan ta ut pengar därifrån också..
(Jag är så vuxen så det inte är sant, och inte nog med att jag har ett konto, jag drack grönt te igår, UTAN socker..)

Och igår övningskörde jag också,
fick stå i kö jättelänge, för dom asfalterar tydligen om vägen från svärtinge så att bara ett körfält är öppet,
men bussen mina brorsor åkte igår fick tydligen vänta mer än en halvtimme och dom kom försent till skolan,
HAHA! (Skadeglädje är den bästa glädjen)

Om mindre än en vecka åker jag föressten till Finland,
och jag har läst silja festivals restaurangers meny,
som vanligt hemsk mat,
vem vill liksom äta potatiskaka med rotfruktskompott..?
Hört talas om normal mat?

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0