We got to leave

Åker till Finland imorgon,
Silja Festival..Inte den roligaste båten, Europa är mycket bättre..mycket större iaf..
Men, jag överlever väl, det är inte båten som är värst,
det är alla timmarna i bilen..
Det är det jag hatar mest med Finland,
att det tar så jävla lång tid att åka dit...

Idag har jag för övrigt suttit ute på altan och badat fotbad med den ena badkulan,
(eftersom vi inte har något badkar så måste jag ju hitta andra användningsområden..)
Sedan har jag målat mina tånaglar neongula,
det ser förjävligt ut..=P

But it's not the fall that hurts
It's when you hit the ground


Var föressten inne och aktiverade mitt bankkort idag,
så nu kan jag använda det..
Träffade Lisa i Eneby,
hon sålde jordgubbar,
jag fick inte smaka..=/

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0