When there is darkness all around

Gjorde nyss ett kvinnlighetstest,
och jag blev ganska kvinnlig iaf,
så..det är väl bra..

Tittade på lyxfällan igår,
sämsta programmet någonsin,
liksom..
*Jaha, ni har spenderat bort alla era pengar och har inte råd att renovera huset för 1,1 miljon,
hmm..varsågod, vi betalar fönsterreparationen för 50 tusen, och här får ni en lyxresa till Thailand för 5 personer också*

Vad är det för fel på programmet?
Hur tänker man när några idioter är dumma i huvet och slösar bort alla sina pengar,
Dom ska ju få skylla sig själva och hamna på gatan, inte på ett lyxhotell i Thailand!
Kanske jag med skulle skaffa mig massa skulder,
jag har aldrig varit utanför europa faktiskt..

Tittat på allas kort på bilddagboken,
tänkte ju åka in till pop i parken, men jag ville inte gå själv,
men det var ju dumt tänkt,
tydligen var ju alla andra där så..

Klart du ska kommentera
Postat av: Moa

alltså.. förlåt emelie!! jag känner mig jätteelak, men jag trodde verkligen att de hade frågat dig med. det blev nog ett missförstånd av det hela, jag fick ett sms av klara så jag hängde bara på. jag vet inte om de förväntade sig att nån annan skulle ringa till dig.

2007-06-05 @ 11:13:36
URL: http://zoleii.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0