Dear Diary..

Håller på att hitta låtar till skivan jag tänkte bränna till mamma på morsdag,
fast det går inte så bra..
Hon gillar inte riktigt samma musik som jag,
så nu måste jag sitta och lyssna på Nightwish =/
Hatar att brännaren är sönder också,
måste bränna på pappas bärbara istället..

Fick veta skapande svenska betyget igår också,
Och jag är glad, För jag fick MVG..=)
Min novell kanske inte var så hemsk som jag tyckte..?

Tittade på Moa när hon cirkusade sig igår,
(okej, det var väl andra som var med också, men dom skiter väl jag i..)
Moa var för övrigt bäst!
(fast, dom utan ryggrad var väl också rätt bra)

Sedan åkte jag till Poseidon,
Grekisk mat <3
(jag känner mig hemskt fjortisig när jag gör ett hjärta av en trea, men jag älskar grekisk mat)

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0