Hittegodsavdelning

För jag har tappat mitt busskort,
och jag får inte tillbaka det,
eller..kanske, men..jag vet inte..
Ska aldrig mer använda min svarta jacka iaf,
för fickorna är värdelösa..

Ska ringa nån hittegodsavdelning i Finspång klockan tio..
känns som jag har ringt runt till olika ställen hela morgonen,
och alla bara säger åt mig att ringa till nått nytt ställe,
men..
jag lyckades iaf tjata mig till att han på norrköpings hittegodsställe skulle gå ut och leta igenom den ena 410 till mässhallen,
fast, där var det inte, så jag hoppas på den andra..
Men tydligen är den påväg tom till Finspång nu,
så..
aaa, jag får väl se..
Men, jag hade gärna velat ha tillbaka mina busskort,
och id-kortet, och pengarna (och bibliotekskortet, men egentligen, vem bryr sig om det?)

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0