I have decided...

Idag har jag varit så duktig,
har inte tittat på tv någonting alls eller gjort nått annat onödigt,
(förutom O.C där dom för övrigt spelade Bloc Party-Kreuzberg och gjorde mig glad..)
För jag har övningskört,
backat runt ett hörn tills jag nästan kunde blunda och backa runt hörnet ändå..
Sedan har jag hittat en tropikhjälm,
(okej, det är egentligen nån sorts leksaksbygghjälm, men man kan tro att den är till för djungeln)
Så jag överger min palmidé,
(det där med kartong fast i en mössa fungerade inte riktigt..)
Får vara Djungelturist istället, med hemska Khakikläder..

Sedan har jag sprungit,
och skrivit in texterna jag och Frida skrivit för hand på lektionerna,
så nu har vi alla saker dataskrivna,
(okej, Frida skrev också men, nu handlar ju mitt inlägg om hur duktig jag var idag så..)


Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0