Just trying to put the punk back into punctured lung..

Jag börjar nästan bli bra på det här med att köra bil,
Kanske jag till och med kan ta körkort det här året?
Fast,
först måste jag väl klara av teoriprovet,
Kanske skulle börja plugga till det snart också..

Tydligen ska jag vara nån sorts serveringspersonal på mina kusiners konfirmation i sommar,
servera massa överkristna finnar som säkert kommer fråga mig om min konfirmation,
och då kommer jag säga att jag aldrig konfirmerade mig,
Och dom kommer prata om vilka hedningar det finns i sverige,
och hur man i Sverige skiter i religionen,
och hur dåliga människorna där är,
Jämfört med de, finlandsvenskarna som är bättre än alla andra..
Kanske ska jag låtsas att jag inte förstår deras dialekt?

Ikväll är det för övrigt det sista O.C. någonsin,
vilket betyder att jag måste sitta framför tv:n ikväll..


Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0